4 October 2011

When Sagitarius Miss Gemini

I'm exactly sure what my current feelings are called right now

If you ask me, "Are you sure?" in three times, then I will answer it with three times 'Yes of course'.
It just feels like having some fresh air in a new life, after a thousand years being buried in the deep hollow. So 'woaahhhh', relieved. 

Maybe that's because I've found the sun. The spirit, that has a big contribution in forcing me to get out from the darksome scope.

Actually, it's You. Kamu. 
Aku tidak berharap banyak terhadap kata 'Kita'. Aku tidak berharap banyak kepada hari-hari di depan yang menunggu kita menjemput mereka. Aku tidak berharap banyak pada suara tawa. Aku hanya tahu bahwa aku senang menjalani hari-hari denganmu. Aku hanya tahu bahwa aku dan kamu punya sesuatu untuk merubah yang buruk menjadi baik. Kamu tahu perasaan ini? Tidak usah dijawab. Karena aku adalah kamu, dan kamu adalah aku. - Mirdza Annisa 
I started to miss you as soon as we said goodbye. Dear Gemini, I like you a lot. Like a lot :)

Sagitarius,


2 comments:

Mirza Annisa said...

Aaaaa ada nama akuuu. Maaci, Ayuuul. :3

Ayu Larasati said...

Iyaaa samasama chaaa, bagus siiih jadi aku pake :D